Usuwanie azbestu w gminie Rudna - czekają na wnioski
W ramach konkursu WFOŚiGW pokryje 85% kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, natomiast pozostałe 15% kosztów dla osób fizycznych zostanie sfinansowane z budżetu Gminy Rudna. Przedsiębiorcy będą zobowiązani do pokrycia z własnych środków 15% poniesionych kosztów.
Dofinansowanie będzie dotyczyć pokrycia kosztów demontażu, zbierania, transportu i utylizacji zdemontowanych wyrobów azbestowych, nie będzie natomiast obejmować zakupu i wykonania nowego pokrycia dachowego.
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rudna zostanie zrealizowane w 2018 roku, a warunkiem wykonania w/w usługi jest złożenie przez zainteresowanych właścicieli lub zarządców nieruchomości poprawnie wypełnionego wniosku – deklaracji, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 lutego 2018 roku.
W/w wniosek – deklaracja, będzie stanowił zobowiązanie wnioskodawcy, że nie wycofa się z projektu realizacji zadania oraz zobowiązanie do złożenia wniosku (aktualizacji), po otrzymaniu przez Gminę dotacji z WFOŚ i GW we Wrocławiu.
Wnioski i dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa i Leśnictwa, Urzędu Gminy w Rudnej, w pokoju 206 i 207 na II piętrze, telefon 76/74 92 129, 130, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?