reklama

Top Gear w Cuprum Arenie (FILM)

mrZaktualizowano 
materiały organizatora
Klientki Cuprum Areny wjechały do centrum handlowego samochodami… nie, nie do garażu, ale do konkretnych sklepów. Na parter, na piętra, do kina… wszystko w ramach realizacji materiału prasowego przez prestiżowy magazyn TopGear.

Centrum handlowe zamieniło się w ogromny plan zdjęciowy. Wszystko na potrzeby polskiej edycji miesięcznika TopGear. - Zawsze, realizując nasze materiały, staramy się poszukiwać atrakcyjnych miejsc pod względem architektonicznym. Interesują nas unikatowe konstrukcje. Takim obiektem niewątpliwie jest galeria handlowa Cuprum Arena. Jest to jeden z trzech obiektow tego typu, który powstał na planie koła. Musimy przyznać, że to powalająca budowla, która nawiązuje do regionu i dokładnie właśnie takiego miejsca szukaliśmy – informuje Michał Róziecki, Junior Brand Manager TopGear.

Producenci stowrzyli specjalny scenariusz sesji, do której zaprosili 4 mieszkanki Lubina – młode, atrakcyjne i nowoczesne kobiety. – Nie chcieliśmy przedstawiać kolejnego wyścigu. Przy tym projekcie zaprezentowaliśmy samochody miejskie, którymi kobiety jeżdżą na zakupy, czy też na wyprzedaże – wyjaśnia Michał Róziecki. I taki temat tutaj dominuje: Piękne kobiety, przyjaciółki wybierają się wspólnie na shopping. Aby jednak nie tracić czasu, poruszają się po galerii samochodami.

Kierowcami pojazdów byli sami dziennikarze pisma: Red. Nacz. Piotr R. Frankowski, Z-ca Red. Nacz. Szymon Sołtysik, Piotr Ceran, Jarosław Horodecki oraz Piotr Dunaj, których doświadczenie w prowadzeniu pojazdów w najtrudniejszych warunkach, doskonale się sprawdziło. Ciasne uliczki, granitowa podłoga i monumentalne kolumny stanowiły naturalne przeszkody. Galeria, choć z ogromnym gabarytem, była nielada wyzwaniem dla Toyoty IQ, Peugota 107, Chevroleta Sparka, Smarta FourTwo i górującego nad nimi czarnego Jaguara XKR.

Praca nad sesją trwała około 5 godzin, natomiast przygotowania nad nią to okres kilku tygodni i dwóch poprzedzających „wizji lokalnych”. Cały materiał zrealizowany został w nocy, kiedy obiekt był zamknięty dla klientów. Na potrzeby planu zdjęciowego w centrum otwarte zostały jednak sklepy, w których panie mogły zrealizować zakupy. – Ciekawostką jest fakt, że zakupy te zrealizowane zostały nie tylko w sklepach na parterze, ale również na piętrach, m.in. kobiety pojechały na film do kina Helios, które znajduje się na drugim poziomie. W tym wypadku musieliśmy skorzystać z windy, aby przetransportować samochody z poziomu na poziom – zdradza Michał Tur, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.

Zobacz też: Zmiana numerów autobusów

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3