MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Nowość w Nowym Miasteczku. To wygoda dla mieszkańców

Eliza Gniewek-Juszczak
Eliza Gniewek-Juszczak
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) to przełom w interakcji mieszkańców z urzędem miejskim - podkreślają urzędnicy
- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) to przełom w interakcji mieszkańców z urzędem miejskim - podkreślają urzędnicy Eliza Gniewek-Juszczak
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta, w którym można sprawdzać swoje faktury za wodę i ścieki.

Urząd Miejski w Nowym Miasteczku uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta, w którym można sprawdzać swoje faktury za wodę i ścieki.

– Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) to przełom w interakcji mieszkańców z urzędem miejskim. Umożliwi nie tylko wygodne zarządzanie finansami za usługi komunalne, ale także oferuje intuicyjny sposób na zdalne przekazywanie odczytów licznika wody – zachwalają urzędnicy.

Można sprawdzić nie tylko swoje faktury, płatności, historię odczytów licznika, ale też jest możliwość bezpośredniej zapłaty za fakturę.

Wchodząc na portal biura użytkownik widzi trzy zakładki, w jednej może się zalogować, lub w drugiej zarejestrować. Trzecia dotyczy możliwości otrzymywania aktualnych rachunków na podstawie samodzielnego wprowadzenia odczytu. Sam odczyt wpisuje się w prosty sposób, podając najpierw kod odbiorcy i ustalone przy logowaniu hasło.

Tak jak informował urząd w komunikacie proces rejestracji jest szybki i bezproblemowy, a dostępność serwisu 24/7 znacząco ułatwi zarządzanie domowymi finansami.

emisja bez ograniczeń wiekowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na nowasol.naszemiasto.pl Nasze Miasto