Projekt „Poland, Go Global !” powstał z myślą o polskich firmach, które coraz częściej planują ekspansję na zagraniczne rynki. Ma on pomagać w wymianie informacji oraz promocji wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej internacjonalizacji przedsiębiorstw i innych podmiotów życia gospodarczego. KGHM, po przejęciu kanadyjskiej spółki Quadra FNX, ma w tej dziedzinie doświadczenie. Konferencja inaugurująca „Poland, Go Global !” odbyła się 12 listopada w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
- Z jednej strony mówimy, co możemy zrobić dla firm i w jakim zakresie, a z drugiej zapraszamy do tworzenia wspólnych grup interesów w krajach, w których KGHM zainwestował – mówił Herbert Wirth, prezes KGHM. - Fundamentem współpracy jest oczywiście rachunek ekonomiczny. KGHM chce od polskich firm dostać konkurencyjną ofertę współpracy polegającą na dostarczeniu produktów i usług do tych projektów, w których uczestniczy. Jednocześnie firmy będą mogły promować swoje usługi u innych odbiorców
To są przede wszystkim rynki w Chile, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych oraz w Niemczech, czyli zarówno projekty KGHM jak i KGHM International.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?