Jakiś czas temu spadły dachówki. W nie najlepszym stanie jest też strop, z którego z kolei wypadło kilka belek.
– Budynek jest w złym stanie i trzeba przeprowadzić remont, szczególnie jego górnej części – mówi wójt Irena Rogowska. – Pracownicy zostaną przeniesieni do drugiego obiektu.
Ostatni gruntowny remont w prawie wiekowym budynku był dziesięć lat temu.
Rozpoczęcie remontu zależy przede wszystkim od pogody. W budżecie gminy zarezerwowano już na ten cel 120 tysięcy złotych.
Kilka miesięcy temu wójt gminy zaproponowała radnym kupno budynku przy ul. Księcia Ludwika w Lubinie (po byłym banku), gdzie byłaby nowa siedziba urzędu. Zarezerwowała nawet na ten cel 5 mln zł w projekcie budżetu na ten rok. Pomysł skrytykował Klub Radnych Porozumienie Samorządowe Plus przekonując, że są ważniejsze sprawy w gminie do załatwienia. Pieniądze zostały jednak w budżecie, ale jak do tej pory nie ma decyzji w sprawie zakupu budynku przy ul. Księcia Ludwika.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?