Potrzebują ludzi do pracy! KGHM rekrutuje! [GALERIA]
Specjalista ds. administracyjno-prawnych
Specjalista ds. administracyjno-prawnych Miejsce pracy: KGHM ZANAM S.A. Komórka organizacyjna: Biuro Zarządu (ZZ) Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie projektów uchwał organów Spółki. 2. Protokołowanie posiedzeń organów Spółki. 3. Nadzór i prowadzenie ewidencji nad zobowiązaniami z posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej. 4. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie sporządzania projektów aktów normatywnych Spółki. 5. Ewidencjonowanie, przechowywanie, rozprowadzanie oraz aktualizacja aktów normatywnych Spółki. 6. Formalnoprawne weryfikowanie i redagowanie projektów pełnomocnictw oraz wewnętrznych aktów normatywnych sporządzanych przez komórki organizacyjne Spółki. 7. Tworzenie i opiniowanie projektów najważniejszych aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Spółki oraz współpraca przy opracowywaniu i przygotowywaniu do wdrożenia aktów wewnętrznych o charakterze ogólnym. 8. Opracowywanie i aktualizacja procedur, instrukcji i planów przebiegu procesu w obszarze działania swojej komórki organizacyjnej. 9. Administrowanie rejestru pełnomocnictw. 10. Formalnoprawne aktualizowanie wpisów do Krajowego Rejestru Sądowego. 11. Nadzór nad rejestrem spraw w zakresie Biura Zarządu związanych z przynależnością KGHM ZANAM S.A. do organizacji, stowarzyszeń, towarzystw, związków, zrzeszeń. 12. Prowadzenie rejestru opinii prawnych. 13. Sporządzanie projektów pism, wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych i administracyjnych. 14. Bieżące wsparcie prawne organów Spółki. OFERUJEMY: 1. Stabilne zatrudnienie w dużej firmie. 2. Przejrzyste warunki zatrudnienia. 3. Atrakcyjny system premiowania. 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 5. Możliwość rozwoju oraz zdobycia dodatkowych kwalifikacji i uprawnień. 6. Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego. 7. Dofinansowanie do zorganizowanych dojazdów pracowniczych. 8. Dodatkowe wynagrodzenie tzw. „Barbórkowe”. 9. Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie. 10. Abonamentową opiekę medyczną (również dla rodziny). 11. Przyjazną atmosferę w pracy. 12. Bogaty pakiet socjalny m.in.: - karty sportowo-rekreacyjne MultiSport, - świadczenie wypoczynkowe tzw. „Wczasy pod gruszą”, - integracyjne imprezy sportowo-rekreacyjne, - pożyczki na cele mieszkaniowe, - dofinansowanie do wycieczek i kolonii dla dzieci. Wymagania: Minimalne: Wykształcenie: magister kierunek: prawo, administracja (mile widziany tytuł radcy prawnego). Umiejętność redagowania dokumentów (pism procesowych, umów, wewnętrznych aktów normatywnych). Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność za jakość i terminowość powierzonych zadań. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Wysoka kultura osobista. Doświadczenie w obsłudze organów Spółki. 3-5 lat doświadczenia w pracy w Spółkach prawa handlowego.