Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pomóż wygrać 5000 zł pani Dorocie z Jeleniej Góry!

Paulina Gadomska
polskapresse
Jeleniogórzanka, Dorota Janikowska, ma szansę wygrać 5000 zł. Wszystko za sprawą wyzwania #czasnawzrok #bezograniczen.Pomóż mieszkance Jeleniej Góry i głosuj!

- Wyzwanie #czasnawzrok #bezograniczen spadło mi niemal z nieba- opowiada Dorota Janikowska, jeleniogórzanka, która znalazła się w finałowej trójce Wyzwania #czasna wzrok #bezograniczeń. - Z problemem krótkowzroczności zmagam się już kilkanaście lat. Moje oczy nie mają ze mną łatwego życia: 20 lat pracy przy komputerze, wyszywanie, szydełkowanie itd. Z roku na rok widzę mniej wyraźnie. Kiedy więc dowiedziałam się, że kampania Czas Na Wzrok 40+ ogłosiła Wyzwanie dla „czterdziestek”, w której poza nagrodą główną, były również do wygrania okulary progresywne, nie wahałam się ani chwili.

Trwa ogólnopolska kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 40+, skierowana do osób zmagających się z problemami z wyraźnym widzeniem po czterdziestce. Wraz z tegoroczną edycją ogłoszono również Wyzwanie #czasnawzrok #bezograniczen, w którym wzięły udział osoby z całej Polski.

Ta kampania to fantastyczna inicjatywa, która uświadamia ludziom, że jeśli się tylko tego chce, po 40-tce można żyć pełną piersią. Warto czasem po prostu pomyśleć o sobie oraz swoich potrzebach. Moje hobby to szkiełka. A dokładniej – tworzenie kolorowych witraży. Chciałabym bardzo odbyć profesjonalny kurs tworzenia witraży i właśnie na ten cel przeznaczyłabym moją ewentualną nagrodę w Wyzwaniu #czasnawzrok #bezograniczen

Kampania „Czas na wzrok 40+” ma zachęcać osoby po czterdziestym roku życia do regularnych badań wzroku, a także nagłośnić problem prezbiopii – efekcie naturalnych zmian, zachodzących w układzie wzrokowym wraz z wiekiem. Objawia się ona trudnościami z widzeniem szczególnie z bliska przy słabym oświetleniu. W bardzo prosty sposób można jej zapobiec, ale konieczne są regularne wizyty u specjalisty. Pomysłodawcy kampanii "Czas na wzrok 40+" mają nadzieję zmienić stan wiedzy Polaków w tym zakresie.

Finaliści, którzy już w II etapie wyzwania wygrali okulary progresywne dla siebie i dwóch bliskich im osób, przez kolejne dwa tygodnie powalczą głosami internautów o nagrodę główną – 5000 PLN na realizację swojego marzenia. Głosowanie na najciekawsze video trwa do 14 maja do północy. Każdy użytkownik portalu społecznościowego Facebook ma możliwość oddawania głosów, dzięki czemu przybliży uczestników wyzwania do głównej nagrody. Finałowe filmy można obejrzeć na stronie internetowej kampanii "Czas Na Wzrok 40+" https://czasnawzrok.pl/wyzwanie/

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na jeleniagora.naszemiasto.pl Nasze Miasto