Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kolejna sieć handlowa zrezygnuje z jajek "trójek"

pb
otwarte klatki/materiały prasowe
Sieć handlowa "Piotr i Paweł" dołącza do grona firm, które deklarują rezygnację ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. Decyzja supermarketów jest szczególna, ponieważ to pierwsze tego typu zobowiązanie sieci handlowej o stuprocentowo polskim kapitale.

„Cieszy nas bardzo rosnące społeczne zaangażowanie naszych Konsumentów, które obserwujemy we wzrostach sprzedaży żywności bio, w tym jaj ekologicznych czy też z wolnego wybiegu. Po przeanalizowaniu materiałów dotyczących nieetycznego traktowania kur w chowie klatkowym podjęliśmy decyzję o wycofaniu jaj klatkowych ze sprzedaży w naszej sieci do końca roku 2025”.

Chów klatkowy należy do najokrutniejszych praktyk hodowli przemysłowej. W Polsce każdego roku ginie 40 milionów kur niosek, z czego około 90 procent z nich spędza swoje nienaturalnie krótkie i bolesne życie w klatkach. Dzięki temu, że kolejne sieci handlowe i spożywcze przestają wspierać chów klatkowy, już niedługo los wielu zwierząt może się znacząco poprawić.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na malopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto