Janusz Łucki, rzecznik urzędu gminy Lubin wyjaśnia, że obie strony podpisały w tej sprawie umowę przedwstępną, ale z końcem czerwca ona wygasła.
– Nie wprowadzono zmian w planie zagospodarowania – dodaje Janusz Łucki.
Chodzi o zmiany dotyczące funkcji, jaką miał w przyszłości pełnić ten budynek: administracyjne i oświatowe. Na zakup budynku przy ul. Księcia Ludwika I zarezerwowano w budżecie 5 mln zł. Pieniądze te przeznaczone zostaną m.in. na remonty dróg i innych obiektów w gminie, w tym pewnie na modernizację obecnego urzędu przy ulicy Łokietka.
Wiadomo już, że będą zmiany, np. sala konferencja, w której odbywają się sesje rady gminy, zamieniona zostanie na pomieszczenia biurowe. A to oznacza, że radni będą debatować w miejscowościach na terenie gminy.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?