Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

KGHM bez „Polskiej Miedzi"?

Urszula Romaniuk
KGHM będzie bez członu „Polska Miedź"? Przeciwko temu protestuje górnicza Solidarność.
KGHM będzie bez członu „Polska Miedź"? Przeciwko temu protestuje górnicza Solidarność. P. Krzyżanowski
KGHM, jeśli chodzi o logo, będzie funkcjonować bez członu „Polska Miedź"? Takie są pogłoski, a przeciwko temu zaprotestowała górnicza Solidarność.

„Nie zgadzamy się na wykreślenie z nazwy naszej firmy słów „Polska Miedź" - napisali związkowcy do prezesa KGHM.
Mamy odpowiedź rzecznika spółki Dariusza Wyborskiego: „Po przejęciu Quadry FNX, KGHM jest obecny na czterech kontynentach i zgodnie ze swoją strategią planuje dalszy globalny rozwój. KGHM zarządza dziś projektami w kilku krajach, w siedmiu różnych strefach czasowych i różnych strefach kulturowych. Dlatego konsekwentnie musi budować i umacniać swoją globalną pozycję jako wiarygodnego producenta, zaufanego kontrahenta i firmy prowadzącej politykę zrównoważonego rozwoju. Po raz pierwszy w historii KGHM Polska Miedź S.A. i KGHM International przeszły kompleksowy audyt i badania w zakresie wizerunku. Z badań wynika, że marka KGHM Polska Miedź S.A. jest dobrze oceniana i dobrze znana w Polsce, natomiast mało znani i rozpoznawani jesteśmy za granicą, ale jednocześnie mamy tam przysłowiową „białą kartę”, czyli żadnej rysy na naszym wizerunku. W efekcie prac badawczych i wynikających z nich rekomendacji zespołu projektowego, Zarząd podjął decyzję, że spółki KGHM Polska Miedź S.A. i KGHM International zachowają swoje dotychczasowe nazwy prawne, natomiast działać pod jedną wspólną marką „KGHM”. Chodzi o to, aby promować całą firmę i jedną markę a nie poszczególne spółki, ponieważ jest to bardziej skuteczne i mniej kosztowne. Utrzymywanie w skali globalnej dwóch marek jest niepotrzebne, mylące dla kontrahentów i pozostałych interesariuszy. Pracujemy nad pozycjonowaniem marki KGHM, co oznacza, że świadomie torujemy sobie drogę do takiego miejsca w świecie, w którym chcemy się znaleźć i być wyraźnie widoczni, by skutecznie osiągać nasze cele biznesowe. Nasze indywidualne i wyróżniające nas cechy, pozwalają wspólnie tworzyć markę KGHM, niezależnie od tego czy pracujemy w Polsce, Kanadzie czy w Chile, w kopalni, hucie, czy ZWR. Oczywiście, nasz system identyfikacji wizualnej zostanie odświeżony, jednak uaktualnienie wizerunku firmy to wielomiesięczny proces. Chcemy być w przyszłości widziani jako nowoczesna firma na rynku wydobywczym. Budujemy silną markę KGHM o dużym zaufaniu i dużym potencjale społecznym, która ma także dużą wartość biznesową".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lubin.naszemiasto.pl Nasze Miasto